Ridekurs for barn og unge

barneridingskursVolda rideklubb inviterar til ridekurs for barn og unge

*KURSET ER FULLT!*

Kurset vil foregå over 3 tirsdagar, frå kl 17.30 til 19.00 (med innlagt eit kvarter pause per gruppe for å tilpasse hjelmar og vestar).

Datoane er:
Tirsdag 28. mai
Tirsdag 4. juni
Tirsdag 11. juni

Det blir to grupper som kvar får ri ein halvtime. Det er 8 plassar på kurset, 4 på kvar gruppe. Tirsdag 11. juni vil vi ha ei avslutning med ein ridetur der begge gruppene kan møte opp kl 18.00.

Prisen blir 600 kr for junior-medlemmar av Volda rideklubb, og 800 kr for dei som ikkje er medlem. Denne prisen er for alle tre gongene, og det er bindande påmelding. Påmeldingsfrist er laurdag 25. mai.

Klubben stiller med trygleiksvestar og hjelmar til utlån, men om nokon har sjølv er det fint. Bruk påmeldingsskjemaet under for å melde deg på, førstemann til mølla!

For spørsmål, kontakt Rakel på mail: rakelaasen(at)gmail.com eller tlf. 907 91 139

13. mai 2013