Utvida klubbstemne

dressurstemneDet blir utvida klubbstemne i dressur på Vollane ridebane laurdag 7. september. Inviterte klubbar er Ørsta Ride og -Køyreklubb, Eid Ride- og Køyreklubb, Nordvest Hestesportsklubb, Sula Rideklubb og Førde Ride- og Køyreklubb.

Sjå proposisjonen og informasjon om påmelding under:

1. Anmeldelser per epost til Volda Rideklubb v/Liv Jorunn Nyhagen livjorunn83@gmail.com
2. Frister: Påmelding: 03. september 23:59. Negativ starterklæring: 05. september 23:59.
3. Avgifter: Kontant betaling i sekretariatet før start i fyrste klasse.Vi har ikkje betalingsterminal. NB: dobbel startavgift ved etteranmeldelse.
4. Oppstalling: Avgrensa oppstalling i bokser ved ulike stallar i Volda. Førstemann til mølla! Oppstallingsansvarleg: Ida Kristine Standal, tlf 97 95 51 13.
5. Forslag til innkvartering: Ta kontakt
6. Baneforhold: Utandørs på grus 20×40, oppvarming på parallell bane, same bunnforhold.
7. Internettside: https://www.voldarideklubb.no/
8. Dommar: Ida Kristine Standal (DDA)
9. Kontaktpersonar for stemnet: Ida Kristine Standal, tlf 97955113og Liv Jorunn Nyhagen, tlf 47646541
10. Ryttermelding og startlister: Vert lagt ut på Volda Rideklubb sine heimesider
11. Kiosk: Det vert kiosk på stemneplassen begge dagar. Kun kontant betaling i kiosken.
12. Dressurprogram: Vi nyttar program oppdatert for 2013. Siste versjonar er å finne på rytter.no. Programma vert: LC:1 NRYF 2010 LB:4 NRYF 2013 LA:0 NRYF 2009
13. Inviterte klubbar er: Ørsta Ride og -Køyreklubb, Eid Ride- og Køyreklubb, Nordvest Hestesportsklubb, Sula Rideklubb og Førde Ride- og Køyreklubb.

Volda Rideklubb forbehalder seg retten til å invitere andre klubbar om ingen ekvipasjer frå dei inviterte klubbane melder til stemnet. Vi gjør oppmerksom på at dette er et røykfritt arrangement. Dette gjelder hele stevneområdet, også utendørs. Røyking kan kun skje på anvist røykeplass.